På söndag den 13/7 kl 09:00 har vi en insamlingstävling till välgörande ändamål där varje deltagare skänker 100 kr till Mustaschkampen.
Vi kör 3 varv där tredje varvet är Ludvika alltså omlottning där de som ligger bäst till går ut sist.
Minst 3 priser, men vid fler deltagare 1 pris per 5 deltagare så vid 50 deltagare blir det 10 priser, men framför allt tänk på välgörenheten.
Insamlingen hittar ni här och vill ni vara med på tävlingen så skriv ert namn så blir själva insamlingssidan våran anmälningslista för tävlingen:
Hitta gärna kompisar som vill prova på och deltaga så kanske vi kan klara målet på 5000 kr till insamlingen vilket skulle göra att vi är 50 deltagare.
Grattis Pelle till vinsten!